Najlepszy gminny lokal na Starówce
Najlepszy gminny lokal na Starówce
Rusza konkurs na najlepiej zagospodarowany gminny lokal użytkowy. Jest on skierowany do wszystkich przedsiębiorców i organizacji pożytku publicznego, które wynajmują gminne lokale użytkowe lub obiekty forteczne położone na terenie Zespołu Staromiejskiego.
Celem konkursu jest wybór najlepiej zaaranżowanego wnętrza/przestrzeni wokół lokalu użytkowego lub fortu wynajętego z zasobu Gminy Miasta Toruń – Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej. W konkursie mogą wziąć udział lokale i forty położone w obrębie Zespołu Staromiejskiego.
Propozycje do miana najlepiej zagospodarowanego gminnego lokalu użytkowego mogą zgłaszać najemcy lokali i obiektów fortecznych, członkowie Komisji Konkursowej oraz wszyscy zainteresowani. Jedna osoba może wskazać kilka pretendujących do nagrody lokali lub obiektów fortecznych.
Propozycje wraz z uzasadnieniem, zdjęciami, opiniami klientów i opisem lokalizacji (adresu) prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres: zgm@zgm.torun.pl lub dostarczyć do siedziby ZGM, ul. Grudziądzka 159B pok. 9 w godz.: poniedziałek – piątek 8:00-15:00, wypełniając „Kartę zgłoszenia” stanowiącą załącznik nr 2 do Regulaminu Konkursu.
Termin przyjmowania propozycji upływa 31 lipca 2015 roku.
Laureata wyłoni Komisja Konkursowa, która oceniać będzie m.in. atrakcyjność wystroju wewnątrz i na zewnątrz lokalu, a także terminowość uiszczania czynszu.
Nagrodą dla zwycięzcy będzie prawo do używania przez rok tytułu „Najlepiej zagospodarowany gminny lokal użytkowy/obiekt forteczny położony w Zespole Staromiejskim w Toruniu” oraz certyfikat do ekspozycji we wnętrzu lokalu.
Laureata konkursu poznamy 30 września 2015 r.